اعضای شورای اسلامی آرین شهر در دوره پنجم صبح امروز با حضور در شهرداری آیسک از خدمات وزحمات مهندس «مصطفی غلامی» شهردار سابق این شهر تقدیر کردند.


در این دیدار که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر آیسک برگزار شد، اقایان «براتی، شادمان، شعبانی، زراعتکار و هادی نژاد» رئیس واعضای شورای اسلامی شهر آرین شهر در دوره قبل با تبریک حسن انتخاب شورای اسلامی شهر آیسک برای بهره مندی از خدمات مهندس غلامی، از زحمات وخدمات دو ساله وی در تصدی مسئولیت شهرداری آرین شهر تشکر کردند. آنان ضمن تبریک این انتخاب به مردم آیسک، مهندس غلامی را چهره ای مردمی، جهادی، دلسوز، پر تلاش وتسلط به قوانین معرفی کردند که منشاء خدمات ارزنده وماندگار در آرین شهر بوده است.
در این دیدار «روحی» رئیس شورای اسلامی شهر آیسک با تشکر از حضور اعضای شورای قبلی شهر آرین شهر، از قدر شناسی این عزیران تشکر کرد.
مهندس «غلامی» شهردار آیسک نیز دوره خدمت در بلدیه آرین شهر را فرصتی مغتنم ولحظاتی فراموش ناشدنی بیان کرد که با همراهی یکایک اعضای شورای اسلامی شهر آرین شهر نقطه عطفی در زندگی و دوران خدمتی وی رقم زده است.
در این دیدار اعضای شورای اسلامی سابق شهر آرین شهر وشورای جدید شهر آیسک بر تبادل تجربیات وهمفکری در راستای تحقق اهداف والای شوراها وفق قانون اساسی تاکید کردند.



 

روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر آيسك

 

  

 

 

 

 

 

 

نقشه شهر

 

راه های ارتباطی

 سامانه ارتباط مردمی : =

 سامانه پیامک شهرداري : 500020403707 

 تلفن روابط عمومی: 05632874115    

 فکس روابط عمومی:05632872788

 پست الکترونیک :   shahrdariayask_1379@yahoo.com

 آدرس : خراسان جنوبي-شهرستان سرايان-بخش آيسك -بلوار امام رضا(ع)

بازدید امروز25
بازدید دیروز213
بازدید هفته580
بازدید ماه3441
کل بازدید202033