در اولین روز از هفته بسیج، ظهر امروز، جمعی از مسئولین و بسیجیان شهر آیسک با حضور در نهاد امامت جمعه این شهر، با امام جمعه بخش آیسک دیدار کردند.


در این دیدار که سرهنگ «خدادادی» فرمانده سپاه ناحیه سرایان، آقایان «مددی» سرپرست بخشداری، مهندس «غلامی» شهردار، «حاتمی» عضو شورای اسلامی شهر، «کمالی متش» نماینده ورزش و جوانان و فرماندهان حوزه بسیج خواهران حضرت زینب س وپایگاه های بسیج و گردان های بیت المقدس و امام حسین ع وجمعی از بسیجیان آیسک حضور داشتند، سروان پاسدار «حامد دولتی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا علیه السلام بخش آیسک در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج، افتخار بسیجی بودن را توفیق بندگان مخلص خدا دانست واز برنامه ریزی برای برگزاری 84 برنامه در گرامیداشت هفته بسیج و42ساله شدن این نهاد مردمی در بخش آیسک خبرداد. وی افزود :تنها راه برون رفت از مشکلات تقویت روحیه وتفکر بسیجی است.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «رادمرد» امام جمعه بخش آیسک با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت : ویژگی اخلاص در نیروهای بسیج رمز موفقیت این نیرو است و بسیجی کسی است که کارش را برای رضای خدا انجام می‌دهد. وی احساس مسئولیت و روحیه اخلاص را از ویژگی های بسیجیان اعلام کرد.
در این دیدار سرهنگ پاسدار «خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج بر تعامل وهمراهی مردم ومسئولان با شجره طیبه بسیج تاکید کرد.

 

 

نقشه شهر

 

راه های ارتباطی

 سامانه ارتباط مردمی : =

 سامانه پیامک شهرداري : 500020403707 

 تلفن روابط عمومی: 05632874115    

 فکس روابط عمومی:05632872788

 پست الکترونیک :   shahrdariayask_1379@yahoo.com

 آدرس : خراسان جنوبي-شهرستان سرايان-بخش آيسك -بلوار امام رضا(ع)

بازدید امروز155
بازدید دیروز169
بازدید هفته715
بازدید ماه2487
کل بازدید204903