به دنبال پیگیری مجدانه شورای اسلامی شهر آیسک در دوره ششم و در پی انعکاس گزارش «نبود زمین ومحرومیت جوانان آیسک از نهضت ملی مسکن از صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی» ظهر امروز مدیر کل راه وشهرسازی استان خراسان جنوبی وکارشناسان این اداره کل از اراضی مناسب برای ساخت مسکن در حاشیه شهر آیسک بازدید کردند.


مهندس «حمید داعی» مدیر کل راه وشهرسازی استان خراسان جنوبی به همراه کارشناس این اداره کل با حضور در شهر آیسک از دو نقطه مناسب برای اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن بازدید کرد.
در این بازدید که فرماندار شهرستان سرایان، شهردار واعضای شورای شهر آیسک حضور داشتند، قطعات زمین داخل محدوده شهری با کاربری مسکونی متعلق به اوقاف واراضی ملی در خارج از شهر آیسک مورد بازدید قرار گرفت ودستورات لازم برای تعیین تکلیف آن صادر شد.
مهندس «داعی» در این بازدید اعلام کرد :با رفع مشکل زمین در شهر آیسک از آذرماه امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهر در سامانه مربوطه فراهم خواهد شد.
در این بازدید ها مهندس «مصطفی غلامی» شهردار آیسک گزارشی از وضعیت اراضی بایر با کاربری مسکونی در داخل محدوده و بافت شهر آیسک ارائه داد وبا توجه به اینکه مالکان برای تعیین تکلیف اراضی ملکی همکاری لازم را با مدیریت شهری ندارند، لذا تامین زمین از سایر منابع دردستور کار قرار دارد.
«روحی» رئیس شورای اسلامی شهر آیسک نیز با اشاره به توافق انجام شده با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای استفاده از اراضی مناسب در داخل محدوده شهری آیسک، اعلام کرد: اولویت شورای اسلامی شهر آیسک تامین زمین واجد شرایط در داخل محدوده شهری است وچنانچه اداره اوقاف و امور خیریه در تامین زمین همکاری لازم را نداشته باشد، شورای شهر ناگزیر خواهد بود زمین مورد نیاز مسکن جوانان را از دیگر منابع تامین کند.

 

روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر آيسك

 

  

 

 

 

 

 

 

نقشه شهر

 

راه های ارتباطی

 سامانه ارتباط مردمی : =

 سامانه پیامک شهرداري : 500020403707 

 تلفن روابط عمومی: 05632874115    

 فکس روابط عمومی:05632872788

 پست الکترونیک :   shahrdariayask_1379@yahoo.com

 آدرس : خراسان جنوبي-شهرستان سرايان-بخش آيسك -بلوار امام رضا(ع)

بازدید امروز79
بازدید دیروز149
بازدید هفته79
بازدید ماه3113
کل بازدید205529