با هدف بهبود معابر، طرح اصلاح خیابان زمزم بعنوان معبر شریانی درجه یک شهر آیسک با تأکید شورای اسلامی شهر آیسک در دستور کار شهرداری این شهر قرار گرفته است. جلسه بررسی طرح تعریض خیابان زمزم با حضور اعضای شورای اسلامی و مالکان املاک واقع در این طرح برگزار شد.

در این جلسه مهندس «علی مسعودی» شهردار آیسک با اشاره به اینکه به رغم مشکلات مالی، به منظور افزایش ایمنی، زیباسازی و رفاه حال شهروندان وایجاد ارزش افزوده املاک شهرداری اقدام برنامه ریزی برای اصلاح خیابان زمزم نموده است، تصریح کرد :با احداث زیر گذر تقاطع کمربندی وزمزم شاهد افزایش بار ترافیکی خیابان زمزم خواهیم بود لذا این شاهرگ ارتباطی نیاز به تعریض دارد. وی با اشاره به اینکه بر اساس طرح تفصیلی شهر آیسک که سال گذشته توسط استاندارمحترم ابلاغ شده است، عرض خیابان زمزم به ۱۸ متر ارتقا می یابد. وی افزود: در اجرای این طرح ۸ ملک در یک سمت این مسیر با۱۳۵ متر طول در طرح تعریض قرار دارد که عمق تخریب آنها ۲/۶۵ و پنج متر می باشد.
وی با اعلام اینکه املاک بالای ۵۰۰ متر مربع در تفکیک باید 47/3 درصد سهم شهرداری را پرداخت نمایند، ازوجود دو ملک بالای 500متر در این طرح خبرداد.
شهردار آیسک ارائه مشوق های شهرداری را فرصت فراهم شده برای نوسازی، امکان آخذوام مسکن ورعایت حال افراد با افزایش سطح و سرانه تفکیکی اعلام کرد.
وی با اعلام اینکه این پروژه برای شهرداری بار مالی داردتاکید کرد:شهرداری از اجرای آن انتفاعی ندارد ولی سود آن برای شهر ومردم است.
مسعودی گفت :تجربه آزاد سازی وتعریض معابر در نقاط مختلف شهر نشان می دهد که با این اقدام برای شهروندان واملاک آنها ارزش افزوده ایجاد شده است.
در این جلسه اعضای شورا وصاحبان املاک واقع در طرح تعریض خیابان زمزم نظرات خود را بیان کردند وجمع بندی لازم برای اجرای طرح به اعلام رضایت مالکان موکول شد/پایگاه خبری آیسک

روابط عمومی شهرداري و شوراي اسلامي شهر آيسك

 

 

 

نقشه شهر

 

راه های ارتباطی

 سامانه ارتباط مردمی : =

 سامانه پیامک شهرداري : 500020403707 

 تلفن روابط عمومی: 05632874115    

 فکس روابط عمومی:05632872788

 پست الکترونیک :   shahrdariayask_1379@yahoo.com

 آدرس : خراسان جنوبي-شهرستان سرايان-بخش آيسك -بلوار امام رضا(ع)

بازدید امروز129
بازدید دیروز118
بازدید هفته520
بازدید ماه2292
کل بازدید204708