رئیس شورای اسلامی شهر وشهردار آیسک با حضور در مرکز استان، با آقای دکتر «اشرفیان» مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری خراسان جنوبی دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری آیسک، در این دیدار که به منظور بررسی نقاط ضعف وقوت شهرآیسک، پروژه های در دست اقدام ومشکلات شهر، شهرداری و شورا با سایر ادارات تشکیل شد، مهندس «مصطفی غلامی» شهردارآیسک در خصوص پروژه ها و روند اجرایی پروژه های در دست اقدام و پیش‌بینی پروژه‌های آتی توضیحاتی را ارائه نمود.
در ادامه «حسین روحی» رئیس شورای اسلامی شهر آیسک هم در خصوص مشکل زمین جهت ساخت و ساز مسکن جوانان و اراضی موجود در محدوده شهری که واگذاری آن موانع اداری دارد توضیح داد، وی از پیگیری برای ساخت پل زیرگذر زمزم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی خبرداد وخواستار تسریع در تامین اعتبار واجرای آن شد.
مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری خراسان جنوبی نیز برای هرگونه همکاری جهت انجام هرچه بهتر پروژه ها و همچنین تعامل با ادارات قول مساعد داد.
دکتر «اشرفیان» اظهار داشت :برای پروژه‌هایی که در تعارض با اشخاص و ادارات است پیگیری لازم در ادارات کل استان انجام خواهد شد.

 

روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر آيسك

 

 

 

 

نقشه شهر

 

راه های ارتباطی

 سامانه ارتباط مردمی : =

 سامانه پیامک شهرداري : 500020403707 

 تلفن روابط عمومی: 05632874115    

 فکس روابط عمومی:05632872788

 پست الکترونیک :   shahrdariayask_1379@yahoo.com

 آدرس : خراسان جنوبي-شهرستان سرايان-بخش آيسك -بلوار امام رضا(ع)

بازدید امروز79
بازدید دیروز96
بازدید هفته772
بازدید ماه1647
کل بازدید207405