در مراسمی با حضور «رمضانی» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی، «رسولی مقدم» فرماندار سرایان و حجت‌الاسلام رادمرد امام جمعه بخش آیسک و مسئولان شهرستان سرایان وبخش آیسک، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بازارچه صنایع دستی شهر آیسک افتتاح شد.


 این بازارچه سنای در مجموعه تفریحی ورزشی ملت آیسک به مساحت 320 مترمربع احداث شده که دارای 10 غرفه می باشد و با اعتبار هزینه شده 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که برای 10 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.
در این مراسم «محمد عرب» رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان ضمن تشکر از شورای اسلامی وشهرداری آیسک در اجرای این پروژه تاکید کرد اگر همکاری وهمکاری این عزیران نبود این پروزه با این سرعت وکیفیت محقق نمی شد.
«رمضانی» مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی با آشاره به اهمیت عرضه تولیدات صنعتگران وهنرمندان صنايع دستی ومحلی، احداث بازارچه صنایع دستی با همکاری شهرداری آیسک را فرصت مغتنمی برای فعالان این حوزه در شهرستان سرایان وبخش آیسک برشمرد.
وی با اعلام اینکه با تلاش وهمکاری نزدیک شهرداری آیسک این پروزه در 6ماا به انجام رسیده است، از مسئولان شهرستان سرایان خواست زمینه فعال شدن این بازارچه ومجموعه گردشگری را با ایجاد رمپ واتصال به جاده اصلی، نصب تابلوی مناسب و... فراهم کنند تا شاهد حضور گردشگران ومسافران در این مجموعه باشیم.
«رسولی مقدم» فرماندار شهرستان سرایان نیز با اشاره به اینکه به همت میراث فرهنگی شهرستان سرایان ظرفیت اماکن اقامتی برای مسافران وگردشگران در سطح این شهرستان به 400نفر رسیده است افزود:صنایع دستی تکمیل کننده بخش گردشگری است و توسعه صنایع دستی وبازار یابی وفروش تولیدات آن نقطه شروعی برای توسعه پایدار شهرستان سرایان است.
در خور اشاره است این پروژه را شهرداری آیسک با 680میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری، 220میلیون ت مان از اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری و100میلیون تومان کمک استاندار خراسان جنوبی در حدود 6ماه اجرا کرده است.
در حاشیه این افتتاح، نمایشگاه صنایع دستی شهر آیسک در 5غرفه برپا شد که مورد بازدید مدیر کل، معاون صنایع دستی اداره کل ومسئولان محلی قرار گرفت.

منبع:پایگاه خبری آیسک

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی آیسک

 

 

نقشه شهر

 

راه های ارتباطی

 سامانه ارتباط مردمی : =

 سامانه پیامک شهرداري : 500020403707 

 تلفن روابط عمومی: 05632874115    

 فکس روابط عمومی:05632872788

 پست الکترونیک :   shahrdariayask_1379@yahoo.com

 آدرس : خراسان جنوبي-شهرستان سرايان-بخش آيسك -بلوار امام رضا(ع)

بازدید امروز181
بازدید دیروز131
بازدید هفته523
بازدید ماه3384
کل بازدید201976