سلام بر شما ارتشیان ، شما مردان خدا که میراث دار خون شهیدانید پاینده باشید و سربلند . . .

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می‌رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد و آن چه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی هست که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت هاي روز دنیا آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند. درودهای خالصانه تقدیم به غیورمردان پیکره ارتش کشور در نهایت ادب، بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش، روز بزرگداشت حماسه آفريني هاي غيورمردان نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران و يادآور دلاوری بزرگ مردانی از جنس ایمان و رشادت است كه در سايه راهنمایی های بی دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقديم هزاران شهيد، نقش اساسي در پيروزي، شكل گيري و مهندسي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران داشته اند.
ارتش مهد شهادت طلبان کشور و چشم بیدار فرزندان انقلاب اسلامی ایران است. خواب تنها حرفی است که هرگز در چشمان ارتش معنا نیافت، تا خراشی بر تن معصوم این مملکت با مردمان پاک سرشت اش وارد نیاید.
از خاک و خون مقدسِ مردم خدایی ایران بودنِ ارتش جمهوري اسلامي از مهمترين مؤلفه هاي اين نيروي وطنی است و مردم پشتوانه بزرگي براي ارتش هستند چرا كه ارتش همراه ملت، از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي كشور در مقابل تعرض احتمالي هر دشمنی دفاع مي كند و از همین همدلی و هماهنگی میان مردم و نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار ایران عزیزمان در دنیا طنین انداز گردیده است.
اینک که سالی دیگر از سالهای بیداری چشمان این ملت در مرزهای کشور گذشته و دوباره سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیده، پیام تبریک و تحیت ناچیزترین هدیه ای است که به پاس تلاش های مستمر و مقدس شما ارتشیان از جان گذشته می توانم تقدیم حضورتان نماییم. آرزومندیم در سایه الطاف لایزال پروردگار تا سالیان سال در کنار خانواده خوش و سلامت و توفیق خدمت به مردم غیرتمند سرزمین مقدس ایران اسلامی را داشته، و در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم روحی له الفداه در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی)، موفق و مقتدر باشید.

 

 

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آیسک