«وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا»

مردم شریف آیسک

اینک که به پایان دو دوره متوالی خدمت خود در شورای دوره‌های چهارم و پنجم رسیدیم به رسم ادب و احترام و تکلیف لازم است که از شما مردم فهیم و همیشه همراه کمال تشکر و قدردانی و سپاس و داشته باشیم.
هشت سال قبل در دوره چهارم شوراها با شما عهد بستیم که فارغ از هر گرایش و سلیقه ای برای توسعه و پیشرفت آیسک و با تمام توان تلاش کنیم که در این راستا، همه کاستی ها و مشکلات را رصد نموده و برای رفع آن اقدام نمودیم و با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری و بر اساس نقشه راه در حوزه های مراتع- مرزها - آب - عمران شهری- گلخانه-کشاورزی- دامداری و... اقدامات موثری انجام شد که خلاصه آن در گزارش عملکرد شورا آمده است. در حوزه مدیریت شهری و بر اساس اصل ثبات در مدیریت «جناب آقای مهندس مسعودی» را به عنوان شهردار انتخاب و با تکیه بر توانمندی ها و مدیریت ایشان ماندگارترین اقدامات عمرانی در این ۸ سال رقم خورد که برگ زرینی در تاریخ شهرداری آیسک به شمار می آید و اینک در پایان دوره خدمت خود در شورای دوره‌های چهارم و پنجم که به همت والای شما رقم خورد و با افتخار و سربلندی نسبت به اعتمادی که ابراز داشت اید از محضر شما مرخص گردیده، امورات شهر را به شورای ششم می‌سپاریم از صمیم قلب برای این عزیزان آرزوی توفیق و موفقیت داریم.
بدیهی است که کارهای بزرگ انجام شده و کارهای زیادی در دست اقدام است و برنامه‌ریزی‌های مهمی صورت گرفته و مسیر توسعه شهرمان ریل‌گذاری گردیده و می طلبد که با تعامل و همکاری همه آحاد مردم و به دست عزیزانمان در شورای ششم پیگیری و به سامان برسد ان شالله.

در پایان از شما همشهریان عزیز و فهیم به خاطر همراهی به همکاری در طول این ۸ سال و نیز جناب مهندس مسعودی شهردار عزیز و گرانقدر و پرسنل خدوم و وفادار شهرداری صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
از فرهیختگان و نخبگان گرامی، امام جمعه محترم، بخشدار عزیز، فرمانداری و استانداری محترم و تمامی ادارات، نهادها و ارگانها که با ما در دوره چهارم و پنجم شورا بزرگوارانه و بی دریغ همکاری نمودند نیز کمال تشکر و قدردانی داریم و به خاطر قصور و کوتاهی های احتمالی و سهوی چنانچه اتفاق افتاده است از یکایک شما عزیزان حلالیت می طلبیم سلامتی و سربلندی و عزت شما را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

شورای اسلامی آیسک (دوره چهارم و پنجم)
غلامرضا صنعتی-حسین روحی- حسن صنعتی- محمدتقی اسماعیلی- سید حسن مقدس
مرداد ماه ۱۴۰۰ 

روابط عمومی شورای اسلامی آیسک